2013. augusztus 30., péntek

Távolról imádom ♥

Szóval van egy "pasim" pár napja derült ki, hogy még mindig azt hiszi, hogy járunk.
Igaz, hogy szakítottam vele már 3x de még mindig járunk… na mindegy. Nem tudom hogy értelmezi a szakítást… Hogy szakítok de másnapra újra járunk.. xd Viszont nem akarom megbántani meg azt hiszem szeretem is egy picit… úgy hogy...egyelőre úgy sincs senki olyan, akivel járnék, szóval marad Ő.


Akkor beszélek a címről is…


"távolról imádom" Hát igen:D Az egyik plázában önkéntes kb. minden nap bejár… és mióta megismertem (1 hónapja) azóta hetente 2x kb. meglátogatom. :) Persze nem egyedül megyek, barátaimmal.
És szó szerint bujkálunk előle. :D hogy meg ne lásson. Ha meglát, akkor meg futunk. xD Tudom, hülye vagyok, hogy ilyeneket csinálok. Nem is tudom miért járkálok még be… hiányzik :/

A távolról imádás meg az, hogy ha közelebb jön akkor beszélni kell vele és nem tudom mit mondjak neki. Ezért ha messzebb van 1 emelettel lentebb pl. akkor jó mert csak nézzük egymást. Szóval távolról imádom :D Nem ronda pasi nem azért nem jó közelről ;D

Tiszta hülye vagyok. :D :|
Most elment pár napra úgy hogy majd csak vasárnap lesz bent reggel délig. Remélem tényleg bent lesz.Meglátogatom!:D


2 megjegyzés: