2014. augusztus 26., kedd

Love

Szóóóóóóval
Lassan 2 hónapja vagyok együtt a pasimmal... hogy hogy jöttünk össze? :D Kicsit vicces és hülye sztori

Barátnőm 18. szülinapjára mentem. 2014. Július 5.én délután a közeli kocsmába mentünk bulizni 6an.
A délutánt úgy kell érteni hogy kb. 15 órakor már kocsmázunk. :D Szép sorba ittuk az energiaitalt meg a VBK-t. Estére már jól becsiccsentettünk. Mikoris a szülinapos pasijának az egyik haverja (aki a kollégája is volt) megérkezett mert beszélgetni hívta a szülcsinapcsis pasija.. szóval ők beszélgettek... mi ittunk, táncoltunk, nevettünk, énekeltünk. Észrevettem hogy nagyon néz a csávó, mindenki észrevette szóltak is nekem... jó részeg voltam akkor már mert nem emlékszek mindenre :D csocsóztunk is aztán a csávó nagyon akart menni mert azt mondta hogy már nem aludt 3 napja. De nem akartam hogy elmenjen...így hát lenyúltam az öngyújtóját ami azóta is nálam van (szuvenyíír :D ) neki viszont kellett volna mert az az egy volt neki. beraktam a farzsebembe és ráültem, ő meg mellém. Persze az összes barátom ott ült. Ő meg elkezdett a zsebemhez nyúlkálni én meg sikítoztam hogy ne molesztáljon :D össze vissza karmoltam és megfogtam neki ott lent is XD na akkor fel szisszent. :D
Kimentünk mind rágyújtani... nem emlékszek hogy mi volt csak arra, hogy mondtam neki hogy beleköpök a szádba. Mondta hogy oké. Elmondtam 10szer hogy tényleg megteszem. Azt mondta oké. Nos, bele is köptem a szájába. Mindenki röhögött ő meg csak annyit mondott, basszus tényleg beleköpött. :D én mondtam...
Eredetileg nyársalni indultunk a zagyvához, hajnali 4 fele el is indultunk arra, előtte vettünk zsömlét, virslit, szalonnát. Leültünk a fűbe és falatoztunk... én úgy még mindig olyan jól éreztem magam :D elővettem egy omlós kekszet és elkezdtem hülyeségeket beszélni tele szájjal hogy a morzsa mindenfele repült...persze hol máshol... a csávó arcába beszéltem és repült a morzsa :D
Felkapott és vitt a zagyva felé.... na ott majdnem beszartam :D bele akart dobni a zagyvába már a hajam vége vizes volt. Elengedett mondtam neki százegyig a magamét. Aztán kocsival hazavitt a barátnőmhöz reggel 6kor már le is feküdtünk aludni :D számot cseréltünk és mondta hogy szívesen hazavinne kocsival délelőtt. Oké. Írtam egy smst hogy, legyen a ház előtt 10 re. Ott is volt. A kocsiba 3x majdnem hánytam még aznapos voltam.
Jó kis szülinapi buli volt! :D
Facebookon beszélgettem a csávóval és 1 hét múlva szüleim elmentek egy hétre nyaralni én meg elhívtam hozzánk. Beszélgettünk és szépen összejöttünk! :D
Szóval ez a történet (amire emlékszek) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése