2014. augusztus 26., kedd

Visszatértem :D

Közel egy éve hogy nem írtam már ide. Megmondom őszintén elfelejtettem az email címemet miután újra telepítettük a gépet! :D
Egy pár érdekes dolog történt velem amit le is írok. Hol is kezdjem...?!
Unalmamban 2013 novemberében regisztráltam egy társkereső oldalon, pár sráccal beszélgettem és egyel találkoztam is December elején. Szépen lassan megszerettem és leragadtam mellette töröltem is magam a társkeresőről. Szerintem jól elvoltunk hülyéskedtünk meg minden... viszont volt egy kis korkülönbség 11 évvel volt nálam idősebb. 
6 hónapig jártunk de nem feküdtem le vele...egyszer egy nap úgy volt hogy nála alszok. Írtam is neki hogy mi lesz? Azt írta, hogy megy a boltba. Jól van. írt mikor hazaért azt mondta eszik... miután evett annyit mondott hogy lefekszik aludni... ez volt délután 2 fele...
Na ezen rendesen kiakadtam...mivel úgy volt hogy ott alszok akkor miért nem mehetnék át már délután? Besokalltam, letoltam és elmentem a legjobb barátnőmhöz egy másik városba elmentünk este bulizni minden jó volt. Mikor hazaértem próbáltam felhívni de nem vette fel. Később visszahívott és azt mondta hogy gondolkozni szeretne majd keres. 5 nap múlva beszéltünk ismét és elmondta hogy nem szeret, próbálta húzni a kapcsolatunkat hogy hátha belém szeret de nem... :O ez szíven ütött... fél éve voltunk együtt és egyszer csak bejelenti hogy bocs nem szeretlek... fajin
Nagy meglepetésemre hamar túl tettem magam rajta. Ez volt 2014. Május végén. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése